Promosi Berganda Kali Ini Dengan PG Mall

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ini merupakan kali ketiga syira berkongsi mengenai satu platform online shopping terhangat di Malaysia iaitu PG Mall. Sebab syira tau pembaca syira memang kaki shopping kan. Kalau kalian perasan blog post syira yang sebelum ini, ada ja syira share. Antara top view dalam blog syira. Agaknya ramai yang suka search pasal PG Mall kan?

Anyway bagi yang tidak familiar dengan PG Mall. Meh syira cerita serba sedikit mengenai PG Mall. PG Mall telah beroperasi sejak tahun 2017. Malahan PG Mall juga merupakan satu-satunya platform e commerce tempatan #1 di Malaysia.

Merujuk kepada Iprice insights, pencapaian PG Mall boleh dikatakan membanggakan dengan kedudukan tangga ketiga tersebut, cukup melayakkan PG Mall sememangnya pilihan rakyat Malaysia bagi membeli secara atas talian. Untuk pengetahuan kalian, PG Mall menerima pembayaran dari e wallet dan juga payment gateway. Sekarang mudah je kan sebab adanya e wallet.

Wow Store : Free Shipping

Suka di sini syira nak kongsikan dengan kalian, merchant yang berdaftar dengan PG Mall sekarang tengah berlangsungnya Wow Store: Free Shipping. Jangan tak tau, diskaun yang ditawarkan adalah sehingga 80%. Banyaknya diskaun!

Dengan perbelanjaan minima RM30, kalian dapat menikmati penghantaran percuma pada setiap hari. Lebih menarik adanya cashback sehingga 3.5%. Berbaloinya shopping dapat pulangan tunai. Top merchant yang terlibat ialah:

▪ Big Spoon Kitchenware  https://pgmall.my/BigSpoon-Kitchenware| coupon code : SPOONFREE
▪ Fren Store https://pgmall.my/Fren-Store | coupon code : FRENFREE
▪ Softlove Malaysia https://pgmall.my/Softlove-Malaysia-1 | coupon code : SOFTFREE
▪ HI STYLE MALAYSIA  https://pgmall.my/HI-STYLE-OFFICIAL-STORE-1| coupon code : STYLEFREE
▪ Teng Mobile https://pgmall.my/TENG-MOBILE-1 | coupon code : TENGFREE
▪ Shop X https://pgmall.my/ShopX | coupon code : SHOPXFREE
▪ WangZheng Care https://pgmall.my/WangZheng-CARE-1| coupon code : WZHENGFREE
▪ Mamami Health Food https://pgmall.my/Mamami-Health-Food-1| coupon code : MAMAFREE
▪ Perma Glass https://pgmall.my/Perma-Glass | coupon code : PERMAFREE
▪ Altron Mall https://pgmall.my/ALTRON-MALL-1| coupon code : ATRNFREE
▪ Butik Bos Official Store https://pgmall.my/Butik-Bos-Official-Store | coupon code : BUTIKFREE
▪ VV Mall https://pgmall.my/VV-MALL-1| coupon code : VVMALLFREE
▪ WJS  https://pgmall.my/WJS | coupon code : WJSFREE
▪ Jazz & Co https://pgmall.my/Jazz-amp;-Co-1 | coupon code : JAZZCOFREE
▪  WPN https://pgmall.my/WPM-Online-1 | coupon code : WPMFREE
▪ Dr Morita https://pgmall.my/Dr.-Morita_-Malaysia-1 | Coupon code : MORITAFREE
▪ Aromate https://pgmall.my/Aromate-1 | Coupon code : AROFREE

Super Brand Sales

Selain itu, sekarang tengah berlangsung Super Brand Sales sehingga 30 September 2020. Menariknya kalian akan dapat menikmati RM20 off dengan perbelanjaan minima RM50. Bestnya. Rugi kalau tak grab sales sekarang. Sangat jimat sebab banyak super brands terkemuka yang terlibat seperti Nestle, Gintell, Vivo, G2OOO, Revlon,Old Town, P&G, Focus Point , Hurix, 4S Professional, Pineng.

Wah. Ini yang membuak-buak semangat nak shopping sebab ada jualan Nestle. Jangan lupa gunakan kod diskaun ini tau semasa check out : PGSUPER. Klik pautan ini kalau kalian nak shopping barangan daripada super brands https://pgmall.my/superbrand-powerseller

Health & Beauty Essential Week

Bagi penggemar barangan kesihatan dan kecantikan pastikan kalian tidak terlepas dengan promosi Health & Beauty Essential Week yang sedang berlangsung sekarang sehingga 30 September 2020. Masa ni la nak stock up skincare syira. Kebetulan dah nak habis.

Dengan pembelian minima RM100, kalian akan dapat menikmati potongan sebanyak RM25 dan juga penghantaran percuma terhad kepada RM4. Uish. Ini betul-betul berbaloi. Untuk diskaun menarik ini, kalian jangan lupa gunakan kod diskaun ini semasa check out LOVEPGHB25. Klik pautan ini untuk details lanjut https://pgmall.my/heatlhbeauty-essentials-week.

Jadi apa lagi yang kalian tunggu? Jom shopping sekarang. Syira pun dah banyak add item to cart ni. Tunggu nak check out ja. Jom grab sekarang https://pgmall.my/home.

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #Wowstore #Superbrandsales #health&beautyessentials

0 Comments

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post