Tampil Bergaya Dengan Koleksi Beg Baginning.com

Tampil Bergaya Dengan Koleksi Beg Baginning.comAssalamualaikum and hello lovelies! Sebagai wanita menjadi kebiasaan sekiranya kita sentiasa ingin bergaya dengan koleksi beg atau tas tangan. Macam syira juga, syira pun suka mengumpul koleksi pelbagai jenis beg. Kalau guna satu jenis beg macam tak menepati majlis atau gaya fesyen ja kan? Jadi sangat penting bagi kita mengenakan beg yang sesuai. Kebetulan syira tengah google laman web mengenai beg, syira terjumpa satu laman web ni iaitu Baginning.com. Syira tertarik betul dengan koleksi beg yang dijual di website ini.
Mengenai Baginning.com
Baginning.com merupakan sebuah laman web yang menjual pelbagai jenis beg mengikut trend terkini. Bertapak sejak 2011, Baginning memenangi hati pelanggan dengan adanya 25 kedai secara offline, 3 buah kilang dan juga gudang di Amerika Syarikat. Matlamat Baginning.com adalah menyediakan trend beg terkini kepada setiap pelanggan mereka selain memastikan setiap pelanggan menikmati pengalaman indah ketika membeli dengan Baginning.com. It’s for fashion lovers, it’s Baginning!

Terdapat banyak jenis beg yang terjual di Baginning.com ini seperti tote bag, purse, beg sandang bahu, beg satchel, beg galas, handbag dan banyak lagi. Dalam banyak banyak koleksi Baginning.com, syira sangat tertarik dengan koleksi handbags! Terdapat lebih daripada 200 pilihan handbags yang tersedia untuk dipilih oleh korang! Wow banyak betul pilihan. Syira jadi rambang mata nak pilih. Harga not bad dengan kualiti yang baik. Korang boleh je pilih mana mana yang korang minat sebab terlalu banyak yang menarik di mata syira. Pastikan buat pilihan yan tepat okay. Macam syira, syira suka pilih handbag yang agak besar. Faham jelah mak mak macam syira ni kadang nak sumbat je sekali barang si medina tu. Hehe sebab tulah husband cukup stress kalau cari barang tak jumpa dalam beg syira. Macam macam khazanah negara ada katanya.
Ini antara koleksi handbag yang syira rasa sangat menarik dan cantik di mata syira. Lawa lawa belaka koleksi handbag yang disediakan. Sesuai sangat bagi individu yang suka tampil bergaya dan tak kurang juga bagi yang suka mengumpul handbags. Selain daripada handbags, ada juga beg yang menarik perhatian syira seperti di bawah.
Korang boleh membuat sebarang tempahan dengan membuat pembayaran secara Paypal  dan juga kad kredit kerana Baginning.com merupakan syarikat antarabangsa. Ala, senang ja guna paypal. Tak susah serius. Order korang akan diproses dalam masa 1 ke 3 hari. Sekiranya beg yang korang order tidak menepati citarasa korang seperti rosak ke apa, korang boleh return dengan terma dan syarat yang disediakan.

Sebarang pertanyaan dan tempahan
Facebook: Baginning
Instagram: @baginningcom
Email: support@baginning.com

1 Comments

Post a Comment

Post a Comment

Previous Post Next Post